Gå til innhold

Kamptråd [PL] Manchester United - Chelsea


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

United er aldri gode, bare motstanderen som er dårlig!

United har spilt meget bra og er mye av grunnen til at kampbildet er som det er. Men kvaliteten i Chelsea-laget i dag har vært påfallende dårlig fra første touch. De burde kunne gitt langt mer motstand tilbake enn de har gjort, tross Uniteds gode spill.

Det virker bare som om det de har prøvd på har feilet. Er det Conte? Er det spillerne? Vanskelig å vite, men her er det United som jobber ræva av seg for å kontrollere kampen. Er det jeg ser i alle fall. Da tvinger de fram feil fra Chelsea.

Du tror kanskje ikke måten United har presset på er grunnen til at Chelsea er så tannløse? Synes studio forklarte det godt i pausen.

 

@Liquid ofc

Jo det tror jeg. Det skrev jeg jo også.

 

Poenget var at det er skuffende av ligalederen å ikke løse utfordringen på en bedre måte. United skal ha all honnør for å avkle Chelsea på denne måten. De får Chelsea til å se ut som et Championship-lag.

 

Men du kan ikke analysere kampen utelukkende ved å rose United. Her er det mye selvkritikk for Chelsealaget å gå igjennom. Og med kvaliteten Chelsea har vist så er det rimelig å si at United imponerer, men samtidig si at Chelsea skuffer?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

United er aldri gode, bare motstanderen som er dårlig!

United har spilt meget bra og er mye av grunnen til at kampbildet er som det er. Men kvaliteten i Chelsea-laget i dag har vært påfallende dårlig fra første touch. De burde kunne gitt langt mer motstand tilbake enn de har gjort, tross Uniteds gode spill.
Det virker bare som om det de har prøvd på har feilet. Er det Conte? Er det spillerne? Vanskelig å vite, men her er det United som jobber ræva av seg for å kontrollere kampen. Er det jeg ser i alle fall. Da tvinger de fram feil fra Chelsea.

Du tror kanskje ikke måten United har presset på er grunnen til at Chelsea er så tannløse? Synes studio forklarte det godt i pausen.

 

@Liquid ofc

Jo det tror jeg. Det skrev jeg jo også.

 

Poenget var at det er skuffende av ligalederen å ikke løse utfordringen på en bedre måte. United skal ha all honnør for å avkle Chelsea på denne måten. De får Chelsea til å se ut som et Championship-lag.

 

Men du kan ikke analysere kampen utelukkende ved å rose United. Her er det mye selvkritikk for Chelsealaget å gå igjennom. Og med kvaliteten Chelsea har vist så er det rimelig å si at United imponerer, men samtidig si at Chelsea skuffer?

 

 

Mer enig der ja, JM gjør alt rett taktisk, spillerne jobber ræva av seg i mens Chelsea-spillerne virket litt håpløse som om de hadde gitt opp fra første minutt. Helt annerledes enn kampen på brua.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

La griningen begynne!

Ble plutselig stille i fjøset etter kampen.

Ute etter plusser? her du kan få et av meg :) Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gode prioriteringer ?

 

 

Når jeg leser kommentarene foran kampen var det heller dere som var sikker på tap,enn oss. Men men,nok en gang :gralla

Lenke til kommentar

Når jeg leser kommentarene foran kampen var det heller dere som var sikker på tap,enn oss. Men men,nok en gang :gralla

 

Ja vi var ikke særlig optimistiske. Elendig statistikk mot Chelsea og både Zlatan og Mkhi på benk ga ingen godfølelse. Men Mourinho visste hva han gjorde og det gikk heldigvis veldig fint. 

 

Men men, all drittslengingen til side, gode kamper for United og Liverpool mot et godt lag og drittfotballen til Pulis. Alt presset ligger på Arsenal nå. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...