Fotoskrulla Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Påskeferie III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Fargerikt - også ser det ut til at du har gjort som i den berømte fontenen i Roma der de nylig plukket ut 13 millioner som folk har kastet i fontenen. Men disse myntene er vel bare sjokolade emballasje? Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Dette må nok kompenseres med noen lage skiturer for opprettholdelse av kalorimengden, men gode er de og påsken tilhører de også. (Nå ble jeg fristet, posen med gode ligger i kjøkkenskapet) Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2017 Forfatter Del Skrevet 16. april 2017 Fargerikt - også ser det ut til at du har gjort som i den berømte fontenen i Roma der de nylig plukket ut 13 millioner som folk har kastet i fontenen. Men disse myntene er vel bare sjokolade emballasje? Roar Ja dette er nok bare sjokolade. 13 mill. euro? Det var da sjukt mye penger, skal tro hvor lang tid det har gått siden forrige tømming? Håper pengene gikk til noen gode formål Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2017 Forfatter Del Skrevet 16. april 2017 Dette må nok kompenseres med noen lage skiturer for opprettholdelse av kalorimengden, men gode er de og påsken tilhører de også. (Nå ble jeg fristet, posen med gode ligger i kjøkkenskapet) Mvh Ragnar Ja da Ragnar, jeg har gått 14-15km på ski hver dag siden fredag, håper det hjelper litt Fantstisk fint skiføre, helt ulikt vanlig vått påskeføre. Sol hver dag, men litt kaldt. Du er vel på Røros, det er nok omtrent det samme som her på Oppdal. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Namm, namm.. Fargerikt og fristende bilde. Ikke vanskelig å skjønne at dette får prioritet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2017 Forfatter Del Skrevet 16. april 2017 Namm, namm.. Fargerikt og fristende bilde. Ikke vanskelig å skjønne at dette får prioritet. takk takk! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Husk at lavt blendertall, 1,4, gir stor blenderåpning og slipper inn mye ...?. Kos deg! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Husk at lavt blendertall, 1,4, gir stor blenderåpning og slipper inn mye ...?. Kos deg! Mvh Gunnar Jeg får endre blendertallet til 22 etter påske.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Et søtt bilde av valutaen kcal , her i huset er nok det meste av påskegodtet spist opp . Om disse 13 millionene så hadde det jo vært lønnsomt å ta et dykk , men som du sier så er det å håpe at de gikk til et godt formål . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg