Gå til innhold

Må jeg ta med sovepose?


Anbefalte innlegg

Blir litt forvirret når jeg leser på: dette må du ta med listen, på forsvaret sin hjemmeside.

Sovepose for bruk den første uken når du er i Sessvollmoen leir. Når du etter hvert skal ut i felt, får du utlevert militær sovepose fra Forsvaret

Skal inn til førsteganstjeneste nå om 3 dager hos luftforsvaret, og på innkallsingsbrevet mitt så står det at jeg skal til madla.

Det jeg er usikker på er om jeg da forsatt må ta med soveposen? kan det hende at jeg må dra til Sessvollmoen  under rekrutt tiden?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

tileggsspørsmål, Må man kunne svømme? Og blir det også en svømme test?

 

Jeg har tenkt å søke meg inn på velferd, eller sanitet.

 

Er ikke "kan du svømme 200m" eller noe i den duren ett av spørsmålene på sesjon?

 

Fikk aldri spørsmål om svømming i sesjon.

 

Men ser på siden til forsvaret at 200 M testen blir gjort, men den delen står under "Tester for utdanning i forsvaret", noe jeg ikke skal ha, skal bare fullføre førstegangsjtenesten.

 

Noen som vet om jeg da forsatt må ta svømmetesten?

Lenke til kommentar

Blir litt forvirret når jeg leser på: dette må du ta med listen, på forsvaret sin hjemmeside.

 

Sovepose for bruk den første uken når du er i Sessvollmoen leir. Når du etter hvert skal ut i felt, får du utlevert militær sovepose fra Forsvaret

 

Skal inn til førsteganstjeneste nå om 3 dager hos luftforsvaret, og på innkallsingsbrevet mitt så står det at jeg skal til madla.

 

Det jeg er usikker på er om jeg da forsatt må ta med soveposen? kan det hende at jeg må dra til Sessvollmoen under rekrutt tiden?

 

Dersom du har søkt utdanning i Forsvaret og skal på Felles Opptak og Seleksjon på Sessvollmoen, må du ta med sovepose. Du har sikkert fått et eget brev om hva du må ta med til Madla, følg den. Endret av Keninja
Lenke til kommentar

På sesjon del 1, innkalling til forsvaret, var ett av spørsmålene:  Klarer du å svømme 200 meter i strekk?

 

Du har antakligvis svart Ja på dette spørsmålet. Hvis du ikke kan svømme, så antar jeg at blir du ikke innkalt til sesjon 2.

Endret av Den Perfekte Jobben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...