strafix Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg la nettopp inn Windows XP, lasta ned nyeste neroog innstallerte det. Men neroen finner ikke brenneren min! Men Plextools virker. Har en IDE Plextor 16/10/40. Noen som vet om en løsning? Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Har samme brenner som deg, men jeg fikk problemer med easy cd creator, ikke nero. Har du testet om brenneren fungerer bra med andre program? Har nero v. 5.5.4 m/mp3pro plugin. Lenke til kommentar
strafix Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 hehe... Får til og med ikke brent med Plextools!! Men får rippa cd'er og sånt med den... Jeg har kun lagt inn brenner software etter at jeg innstallerte XP. Trengs det noe mer kanskje? Har ikke pleid å lagt inn noe mer under Me og 2k iaffal.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: strafix skrev (2002-02-28 15:52):Jeg la nettopp inn Windows XP, lasta ned nyeste neroog innstallerte det. Men neroen finner ikke brenneren min! Men Plextools virker.Har en IDE Plextor 16/10/40.Noen som vet om en løsning? "Har du lastet siste firmware på http://www.plextor.be ?" Lenke til kommentar
jason Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Kjørt Windows Update? Ved ny innstallasjon av xp, så er det en god ide å kjøre oppdateringen. Den inneholder bl.a. en fix når det kommer til brenning. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Nero er jo slik at man kan legge inn forskjellige serie/registreringsnummer, enten om du vil bruke den med alle typer brennere eller om man vil låse den til bare ett bestemt merke. Ha dette i bakhodet, dersom du har lastet ned Nero fra Internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå