Baardsen Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Disse flat tvene, har de en timeteller tro? Jeg har en Samsung som er 4-5 år gammel og nå har den begynt å blinke i den røde lampa og skrur seg av og på iblant. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) Disse flat tvene, har de en timeteller tro? Jeg har en Samsung som er 4-5 år gammel og nå har den begynt å blinke i den røde lampa og skrur seg av og på iblant. Veldig mange nyere tv skjermer har dette ja, om ikke alle? Men som regel finnes vell denne informasjonen inne i den hemmelige menyen / service menyen. Hvordan du kommer deg inn i denne må du nesten bare ta tv modell navnet ditt å prøve på et google søk. På min OLED må jeg bruke mobilen min med IR blaster + en app for å komme meg inn i service meny. Endret 16. april 2017 av Bendorama 1 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Aha secret menu. Det må vi prøve å finne ut av. Endret 18. april 2017 av Baardsen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Disse flat tvene, har de en timeteller tro? Jeg har en Samsung som er 4-5 år gammel og nå har den begynt å blinke i den røde lampa og skrur seg av og på iblant. Typisk feil på Samsung-skjermer er kondensatorer som ryker. Symptomene er ca. som du beskriver. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Yess men kondensatorer er sjekket. Den blinker 6 ganger og det indikerer visstnok en feil på selve panelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå