kizz_67 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg kommer ikke innpå Nfsu igjen. Cracka det og etter på funka det ikke lenger. Har kjøpt det i butikk, og gadd bare ikke å finne cden hele tiden. Må installere det på nytt, og derfor lurte jeg på hvor save fila ligger. Litt dumt å begynne helt på nytt igjen!! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tror de ligger i My Documents\Mine Dokumenter... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 x:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground evt. x:\Documents and Settings\All Users\Programdata\NFS Underground Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 VELDIG mange har hatt problemer med det, du må gå inn på australsk (ikke engelsk) når du starter det Lenke til kommentar
kizz_67 Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Det var ikke noe som hette aplicatoins data. Noen andre forslag. Var ikke på mine dokumenter heller. Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det var ikke noe som hette aplicatoins data.Noen andre forslag. Var ikke på mine dokumenter heller. x:\Documents and Settings\All Users\Programdata\NFS Underground Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg kommer ikke innpå Nfsu igjen.Cracka det og etter på funka det ikke lenger. Har kjøpt det i butikk, og gadd bare ikke å finne cden hele tiden. Må installere det på nytt, og derfor lurte jeg på hvor save fila ligger. Litt dumt å begynne helt på nytt igjen!! NFSU er regionalt kodet. De crackene som ligger ute er til den amerikanske versjonen og det er derfor du må stille windows om til usa eller australsk for å spille det. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 gå på verktøy(mappealternativer)og juster vis skulte filer,så ligger savefilene på dokument og setting all users. der ligger programdata(mappe)inne denne ligger savefilene til n.f.s.. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeps, skift språk. Trenger ikke installere på nytt. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det var ikke noe som hette aplicatoins data.Noen andre forslag. Var ikke på mine dokumenter heller. nei, det er jo ingenting som heter "aplicatoins" Det heter "application data" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 kan vi få en NFSU sticky tråd, plz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå