jaaaaajajaj Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) Hvilken religioner i Norge som er for og i mot abortHva er deres argumenter? Har dere noen gode kilder om dette? Endret 15. april 2017 av jaaaaajajaj Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Kristen dommen er klart for abort, så lenge det holdes hemmelig. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Burde denne tråden flyttes til leksehjelpen? Mistenker at det kommer bedre svar der. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Jeg tok meg friheten og flyttet til det jeg tror er mer riktig kategori, og gjorde trådtittel noe tydeligere. For å svare så vet jeg ikke om noe større trossamfunn i Norge som er veldig mot abort "på papiret". Men man finner en del enkeltindivider (som ofte er religiøse, men ikke alle) som er sterkt mot abort. Og i Norge så er det jo flest av de kristne på det religiøse spekteret. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Religioner ser ikke på abort, kun personer ser på det enten for eller imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå