Ragnar Skj Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Før dagens frokost og skitur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Greit utsnitt og komp her. Lys, skarphet og farger er det ingenting å si på. Litt uheldig med døråpningen ute i venstre bildekant. Men det er gjerne slikt man ikke får med seg i "gjerningsøyeblikket," men oppdager når bildet kommer på skjerm og man skal til å redigere. Hva du sier da aner jeg ikke, men jeg har en tendens til å komme med noen mindre pene gloser. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. april 2017 Forfatter Del Skrevet 16. april 2017 Greit utsnitt og komp her. Lys, skarphet og farger er det ingenting å si på. Litt uheldig med døråpningen ute i venstre bildekant. Men det er gjerne slikt man ikke får med seg i "gjerningsøyeblikket," men oppdager når bildet kommer på skjerm og man skal til å redigere. Hva du sier da aner jeg ikke, men jeg har en tendens til å komme med noen mindre pene gloser. Roar Tror jeg kan navnene på glosene. Tenkte enfoldig på å få med hele lysestaken og glemte resten. V2 er lagt ut. Skj Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Flott fortelling om påske med nærhet til naturen og typisk norsk tradisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Flotte interiørbilder begge to , det er ikke alltid lett å få med seg alt eller å unngå det en ikke vil ha med . Det er en evig jakt på det perfekte kompromisset . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg