Roar Kneppen Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Urban Art 1345 - 1347 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Her var det veldig mye gatekunst, nesten eventyraktig og vanskelig å se hva som er bygninger og hva som er malt på V1. likte V2 best på grunn av lyset og de rene linjene, men burde bildet ha vært beskåret noe på høyre side slik at delen som stikker ut ble borte? Ellers veldig flotte bilder! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2017 Forfatter Del Skrevet 15. april 2017 Her var det veldig mye gatekunst, nesten eventyraktig og vanskelig å se hva som er bygninger og hva som er malt på V1. likte V2 best på grunn av lyset og de rene linjene, men burde bildet ha vært beskåret noe på høyre side slik at delen som stikker ut ble borte? Ellers veldig flotte bilder! Jeg er stadig innom denne plassen for her er det stadig forandring selv om noe blir stående. Akkurat dette utsnittet hadde jeg ikke fra før. Grunnen til at jeg ikke tok mer i høyresiden var at da ble den grå hybelsiloen på Grunerløkka som du ser lenger ned nokså amputert og den gule krana eller hva det nå er ville komme farlig nær bildekant - derfor slik som dette. De første bildene herfra ble tatt i august 2007. Tilsvarende som det du omtaler her har jeg i flere utgaver fra september 2008 og de finner du her http://www.pbase.com/kneppen/image/103547963/original. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Utrolig hvor godt du får fram farger og detaljer i graffiti -dekorasjonene. Aldeles utmerkede alle tre versjoner. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Meget fargerikt og flott. V2 topper det hele, luftig som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg