merterje Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Jeg har en HTC android mobiltelefon og tenkte å laste ned app hvor man kan se hvem en snakker med. Det gikk greit å laste ned Skype (men er den gratis ?). Men en annen jeg kjenner bruker Facebooktime. Jeg fant på mobilen en app som heter Facebooktime for adroide, men fikk ikke den til å fungere ? Dessuten var det flere lignende apper når jeg søkte på mobilen. Noen med forslag ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Kan du ikke bare bruke Facebook sin Messenger applikasjon? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 15. april 2017 Forfatter Del Skrevet 15. april 2017 Facebook Manager er vel noe annet, at man synkronisere telefonnummerene til Facebook, etter det jeg skjønner ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Messenger, ikke manager.. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 15. april 2017 Forfatter Del Skrevet 15. april 2017 stemmer det, ser at jeg kan bruke messenger, men jeg har for liten kapasitet på mobilen til å laste den ned, den må være stor, men jeg har nyss kjøpt en ny mobil som jeg ikke har tatt i bruk ennå, så jeg får gjøre det, langt større kapasitet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 stemmer det, ser at jeg kan bruke messenger, men jeg har for liten kapasitet på mobilen til å laste den ned, den må være stor, men jeg har nyss kjøpt en ny mobil som jeg ikke har tatt i bruk ennå, så jeg får gjøre det, langt større kapasitet. Hæ...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 stemmer det, ser at jeg kan bruke messenger, men jeg har for liten kapasitet på mobilen til å laste den ned, den må være stor, men jeg har nyss kjøpt en ny mobil som jeg ikke har tatt i bruk ennå, så jeg får gjøre det, langt større kapasitet. Hæ...? Det betyr at den mobilen han bruker nå er såpass gammel at den ikke har mye intern lagring. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Ellers er app-en til Gule Sider super (til flere ting). Den tar 38 MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå