Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et gammelt spill

Anbefalte innlegg

Husket plutselig et spill fra jeg var liten og klarer ikke å huske hva dette heter! Det eneste jeg husker er at det utspiller seg i ørkenen med en gutt som har en rød smukk og om jeg ikke husker feil har et husdyr som og er en hovedperson. Er og mulig at det finnes flere spill i samme serie.

Antar det er fra rundt seint på 90 tallet eller tidlig 2000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt vanskelig å finne når du bare har; Ørken, gutt og rød smukk + antagelig husdyr.

Hva skal man gjøre? En smule av gameplayet bød du huske, uansett hvor lite det er så hjelper det mye. Er det en sidescroller eller pek og klikk? Det er ting du bør huske.

:) :)

Lenke til kommentar

Husker så lite men i en del av spillet så kjører man en bil for å komme seg ut av ørkenen. Er et slags story spill men om det er et utenlandsk eller norsk spill husker jeg ikke.

Hadde bare vært arti om noen husket hva det het :)

Lenke til kommentar

Det er så feil som det kan bli. ICTFD er et eventyr spill der du er en etterforsker som dumper midt oppi en gigant-maur invasjon av en ørkenby i USA. Med masse uutholdelige minigames. Og er fra 1989. Hvertfall ingen kjæledyr og babyer med smokk :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er så feil som det kan bli. ICTFD er et eventyr spill der du er en etterforsker som dumper midt oppi en gigant-maur invasjon av en ørkenby i USA. Med masse uutholdelige minigames. Og er fra 1989.

Stemmer, et story-spill, der man er i en ørken, og forsøker å komme seg ut med bil, som jeg skrev, vet det ikke passer helt (så feil det kan bli er litt overdrevent vil jeg si dog), men det hender seg folk ikke husker helt riktig, så verd et forsøk.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...