ExenTor Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Hei, Jeg lurer på om noen vet om det finnes mulighet å få digital lyd INNGANG på pc ned windows? Det jeg ønsker meg er rett og slett spdif/toslink inngang, slik at jeg kan bruke en windows pc til digital lyd prossesering for så å levere ut lyden igjen på en usb dac. Er dette mulig? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Hvorfor ikke bare kjøpe en DAC med digital inngang? Lenke til kommentar
ExenTor Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Målet er som sakt ikke å bruke usb dacen, men å koble fra digital ut på forforsterkeren inn i pc som kjører Dirac Live rom korreksjon og ut igjen på USB dac Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Det er mulig. Er jo "bare" å kjøpe et lydkort med digital inngang, for så å bruke et eller annet som lar deg sende lydstrømmen fra den inngangen inn i Dirac Live sitt virtuelle lydkort. Dessverre fins ikke denne funksjonaliteten innebygd i Dirac Live, så du må ha et eller annet program som mellomledd for å få det til. (For eksempel Adobe Audition, eller andre tilsvarende program.) Lenke til kommentar
ExenTor Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Hehe ja "bare".. Har letet meg grønn uten å finne noen som har dette, bør også være USB da jeg har en intel nuc liggende som hadde vert utmerket til dette :/ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Let etter rimelige profflydkort. F.eks Focusrite Scarlett eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå