ANo__ Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Hva kan man forvente å tjene om man jobber som optiker i butikk?Jeg starter optometri studier til høsten, og drømmen(for meg) er å jobbe med pasienter, da på sykehus eller klinikk, jeg interesserer meg veldig for øyne, øyesykdommer osv. Men er forberedt på å jobbe i butikk i begynnelsen(om jeg ikke er heldig). Så som sagt, hva slags lønn kan man forvente seg? Takk på forhånd for alle svar og God påske! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Lønn? 300-500k står det her: https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/optiker Håper det var til nytte! Lenke til kommentar
Yes yes Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Hva kan man forvente å tjene om man jobber som optiker i butikk? Jeg starter optometri studier til høsten, og drømmen(for meg) er å jobbe med pasienter, da på sykehus eller klinikk, jeg interesserer meg veldig for øyne, øyesykdommer osv. Men er forberedt på å jobbe i butikk i begynnelsen(om jeg ikke er heldig). Så som sagt, hva slags lønn kan man forvente seg? Takk på forhånd for alle svar og God påske! Hei, veit du noe mer om jobb mulighetene til optikere etter å ha studert i 8 månader? (Antar at du begynte på studiet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå