AfterGlow Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Det skal en kjempeinvestering i LG sørge for.Googles neste Pixel-telefon får trolig kurvet skjerm Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Fysj. Håper de kommer med versjoner uten buet skjerm i så fall. S8 er nydelig, men har prøvd den (og S7 edge) og det er forferdelig upraktisk. Spesielt for oss med store hender så er det lett å komme borti noe med et uhell. Jeg sverger til ren android (pixel, nexus etc) så blir skuffet hvis Pixel 2 ikke blir aktuelt. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Blæh, det vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Det første spørsmålet er om den kommer i vanlig salg i Norge... 1 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Huff! Snart har alle toppmodellene slike irriterende og upraktiske skjermer.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Det trenger ikke være buet skjerm kun fordi det er OLED, og de nåværende Google Pixel-modellene har ikke kurvet skjerm til tross for at de bruker AMOLED-skjermer fra Samsung. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Mest sannsynlig så benytter de bare LG nå da Apple trenger mange skjermer fra Samsung og de har nok å levere og kan da ikke levere til Google også, tenker jeg. Jeg har ikke tro på at det er kurvet skjerm og håper virkelig ikke de går for det. Gimmick som forsvinner snart tenker jeg. Å fjerne bezels er helt greit derimot. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Har brukt S7 Edge ei stund nå. H A T E R buet skjerm! Lenke til kommentar
Stunt Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Fysj. Håper de kommer med versjoner uten buet skjerm i så fall. S8 er nydelig, men har prøvd den (og S7 edge) og det er forferdelig upraktisk. Spesielt for oss med store hender så er det lett å komme borti noe med et uhell. Jeg sverger til ren android (pixel, nexus etc) så blir skuffet hvis Pixel 2 ikke blir aktuelt. Spennende å se hva Nokia kommer med. Skal visst etterligne Nexus på oppdatering og pure Android policy. Pixel er for dyr idag. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Høres spennende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg