rofl2 Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) Jeg har en hard disk på 200GB som er partisjonert med 3 partisjoner Jeg har en stund fått melding om at den ikke er helt ok, men den har fungert uten noen problemer så jeg har bare gått videre. Men så tok jeg meg på tak og formatterte partisjon 1 som jeg booter fra, men det gjorde ingen forskjell. Husker ikke sikkert men innbiller meg at jeg har kjørt chkdsk på alle partisjonene, uten å få noen melding om feil. Men feilen kan kanskje ligge på hvilkensomhelst partisjon? Isåfall backer jeg opp altihop og formaterer alt sammen omigjen. (Får ikke lagt inn å få melding om svar.) Endret 14. april 2017 av rofl2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Det er antagelig en S.M.A.R.T. melding du får. Det er disken som sier fra at det er noe som kan gå galt i nær fremtid. Å formatere hjelper ikke. Det er selve disken som feiler, ikke bare en partisjon. Eneste som hjelper er å kjøpe ny disk. Det er viktig å ha backup, slik at du ikke mister filene hvis den plutselig feiler helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå