Anders2.0 Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Hei. Har en ford mondeo 2007mod. Har byttet glødeplugger på bilen og nå vil den ikke starte. Noen som har en ide om hva som kan ha gådd feil? Innsuget måtte av for og komme til. Har prøvd å koble ut luftmassemåler uten hell. Har og prøvd å bytte over til gamle plugger uten noe endring i problemet. Alt av pakkninger på innsuget er hele. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Da du tok av innsuget, tok du også av noen sensorer, bl.a. kamakselsensor som sitter rett oppunder common railen (på MK3, usikker på MK4. 2007 kan være både MK3 og MK4). Hvis du ikke har fått denne på plass igjen vil den ikke starte. Sjekk også alt du koblet av om du har fått det på plass igjen og at du ikke har klemt noen kabler. Har du mulighet til å lese ut feilkoder? Bor du i nærheten av noen medlemmer her som har diagnoseutstyr får du nok de til å ta en diagnose for drivstoffkostnaden + en 100-lapp. Lenke til kommentar
Anders2.0 Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Alt ser ut til å være på plass. Har ikke utstyr til å lese feilkoder. Er i lyngdal. Lenke til kommentar
Anders2.0 Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Hvordan finner jeg ut om det er medlemmer i nærheten? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) Du har ikke fått luft i dieseln? Eller rørt kamakselsensorn? Endret 14. april 2017 av Complexity Lenke til kommentar
Anders2.0 Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Vet ikke hva jeg hadde gjort galt men gjorde hele prosedyren på nytt. Først uten noe hell. Så koblet jeg ut luftmassemåleren og da startet bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå