Zemeckis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei Jeg vil prøve meg å bruke Undernet,men får beskjed om at jeg må disable firewallen min,så jeg leste litt på help siden,men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det med xp`s innebygde firewall.Hvis jeg slår av firewallen får jeg en beskjed om at pc`en restarter seg om 40 sek,vet ikke hvordan det skjer.Noen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tipper at det er 60 sek i fra begynnelsen av. Når det begynner skriver du shutdown -a i Kjør på Startmenyen. Så går du på www.microsoft.com/download og finner MSBlaster patchen. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Tipper at det er 60 sek i fra begynnelsen av. Når det begynner skriver du shutdown -a i Kjør på Startmenyen. Så går du på www.microsoft.com/download og finner MSBlaster patchen. Hmmm,hvor finner jeg patchen da?Finner den bare ikke.Kan du/noen forklare litt nærmere hva jeg skal gjøre? Endret 4. desember 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du finner patchen til Blaster HER. Du burde også fjerne Blaster viruset med DETTE programmet fra symantec. Uansett så kan du bruke Overnet med firewall, men det som skjer er at du ikke kan laste ned fra andre som har firewall. Lenke til kommentar
ivara Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 PAtchen skal du finne på adressen overfor, prøv å søk på "blaster" Ha xp brannmuren påslått mens du leter etter og laster ned patchen og renseverktøyet fra symantec. Når det gjelder det andre , så kan du f.eks laste ned og installere brannmuren Zonealarm , her kan du angi hvilke programmer som skal slippe gjennom , med xp sin innebygde så er det "alt eller intet" Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Er det virkelig så mye å gjøre for å slette blast?Da kan jeg jo like godt formattere,har ikke så mye viktig på pc`en allikavel så.Hva trur dere? Lenke til kommentar
ivara Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Så mye? legg inn patchen , kjør renseprogrammet. Det som tar lengst tid er selve nedlastingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå