the_lo0nytick Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ABIT NF7-S v2.0 vs Asus A7N8X Deluxe Hvilket hovedkort mener du er best, jeg har tenkt og kjøpe meg ett av disse hovedkortene men hvilket hovedkort har best erfaringer? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) ABIT NF7-S v2.0 vs Asus A7N8X DeluxeHvilket hovedkort mener du er best, jeg har tenkt og kjøpe meg ett av disse hovedkortene men hvilket hovedkort har best erfaringer? Asus A7N8X Deluxe er vel best til overklokking! Ellers så ville jeg valgt Abit kortet. Edit: Omvendt. Endret 4. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 NF7 hvis du skal overklokke. Har hatt A7N8X dx, men solgte det og kjøpte Abit (billig demovare) pga. oc-egenskaper. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 ABIT NF7-S v2.0 vs Asus A7N8X DeluxeHvilket hovedkort mener du er best, jeg har tenkt og kjøpe meg ett av disse hovedkortene men hvilket hovedkort har best erfaringer? Asus A7N8X Deluxe er vel best til overklokking! Ellers så ville jeg valgt Abit kortet. Omvendt Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Asus kortet er vel mest stabilt, har jeg hørt. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det heller lite som skiller disse kortene. Hadde selv valgt Abit pga. bedre overklokkingsegenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå