AnonymDiskusjon Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Heisann! Jeg sluttet å snakke med en jente for noen mnd tilbake siden. Jeg var svært glad i denne jenta, og er det forsatt. Ja følelsene er der forsatt. Jeg sluttet å prate med henne på grunn av verdiene hun hadde på det tidspunktet - nemlig mye festing, røyking osv.. Etter 5 mnd tar hun kontakt med meg igjen - og forteller meg hvor mye hun liker meg, at hun trenger meg, hvor glad hun er i meg, og at hun ikke trenger noe festing og lignede så lenge hun har meg. Videre pleide jeg også å fortelle hun om at guttevenner ikke var innafor i stor grad, noe hun aksepterte nå som hun tok kontakt igjen... Jeg møtte henne og vi hadde en god 6 timers samtale om alt mulig - og ja følelsene er der forsatt... Men så begynner hun å vise meg nye gutter og lignende hun har blitt kjent med. Jeg fikk også vite at hun hadde møtt en annen gutt som jeg ikke har helt sansen for. Men hun sverget på at hun ikke hadde gjort noe med noen gutter i den perioden vi ikke snakket. Videre har hun nå også begynne å snakke mye om røykinga si igjen, samt hvor mye hun elsker å feste... Er dette noe å satse på i det hele tatt? Og som sagt, følelsene er der.... Men jeg tror jeg skal klare å komme meg videre, men er bare noe som stopper meg. Anonymous poster hash: 41081...584 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Hvorfor høres det ut som at du tenker veldig langt framover? Du må ikke tilbringe resten av livet med ho. Ha det gøy og se hva som skjer. Bli en erfaring rikere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Hvorfor høres det ut som at du tenker veldig langt framover? Du må ikke tilbringe resten av livet med ho. Ha det gøy og se hva som skjer. Bli en erfaring rikere. Hmm, godt spørsmål. Saken er bare at jeg ikke klarer å se for meg et "vennskap" med hun her. Første gang i mitt liv jeg har hatt noe "sånt" for en jente.... Jeg orker ikke å bruke tid, energi og penger dersom det ikke blir langvarig.. Flere av mine kompiser mener jeg burde droppe praten med henne med en gang.. Anonymous poster hash: 41081...584 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Har dere en gnist begge to så vet dere om det. Er det ikke noen gnist så er det bare å innse realitetene. En annen ting er at dere må like å leve på samme vis. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Har dere en gnist begge to så vet dere om det. Er det ikke noen gnist så er det bare å innse realitetene. En annen ting er at dere må like å leve på samme vis. Veldig godt sagt! Saken er at gnisten er der - du skulle bare visst. Dette er en jente jeg kan snakke med nonstop 5-6 timer hver dag! - noe vi også har gjort over lengre tid. Enste som skurrer er som du sier - "Like å leve på samme vis". Hun er mer den typen som liker å feste, alkohol, tar det rolig med skolen, ok med guttevenner... Mens jeg som en kontrast til det er 20, ferdig med bachelor neste år, og har allerede kjøpt min første leilighet... Men forsatt så er det så hardt å ikke tenke på hun, men føler det bare aldri kommer til å funke. Forøvrig er jeg en jævlig sjalu person så det gjør festinga, og guttevennene hennes til ett enda større problem.. Anonymous poster hash: 41081...584 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Du bør gjøre noe med den sjalusien din, det er virkelig ikke bra. Det kommer til å skape enorme problemer for deg, og det er egentlig ingen andres ansvar enn ditt å gjøre noe med. Hvorfor er du sjalu? Hva er det du er usikker på ved deg selv som gjør at du er så desperat etter å kontrollere partneren din? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå