fjarle Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 KONKURRANSE: Sony Xperia XZs har superkamera og kan bli din Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Jeg trenger virkelig å få skiftet ut min Nokia 3720 nå. https://www.komplett.no/product/494514 ..Skal jeg tro alle som maser om det på jobb og i vennekretsen ihvertfall :| Lenke til kommentar
Inejohnstad Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Har en datter som har termin nå. Trenger kamera på mobil. Har en ikke bra mobil nå. Jeg har begynt med sony xz super super fornøyd Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Jeg trenger virkelig å få skiftet ut min Nokia 3720 nå. https://www.komplett.no/product/494514 ..Skal jeg tro alle som maser om det på jobb og i vennekretsen ihvertfall :| Hadde den som jobbtlf og den var kjempebra Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Hvor lenge kan telefonen filme i 960 bilder/sek? Kvinnfollet har termin i slutten av mai, og jeg kunne tenke meg å filme den fødselen i sakte kino, så jeg ikke går glipp av noe. Lenke til kommentar
KG8PJED7 Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Første fødsel? Ikke alt sy trenger på film og ikke slow Motion ihvertfall 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Første fødsel? Ikke alt sy trenger på film og ikke slow Motion ihvertfall Førstefødte, men kvinnfolka i hennes slekt har svære bekkener, så ungene popper ut som korker på champagneflasker. Kjør på 2 Lenke til kommentar
SirOy Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Tror folk at "uff, det er så synd i meg" kommentering her vil gjøre slik at dere vinner? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Mitt svar var et forsøk på litt parodi på de to over. Jeg mistenker at TEK redaksjonen pleier å gi deltakerne som maser i tråden her, en mindre sjanse enn de som bare deltar og svarer korrekt. God påske forresten! 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) Vil ikke akkurat si jeg "maser", SirOy. Er vel rundt min 5. post i år. Var mer humoristisk ment, da "alle" nå for tiden drasser rundt på en mini-PC som man tilfeldigvis også kan ringe med, mens jeg fortsatt bare har en mobil telefon. Kall det en prioritering. Jeg har ikke bruk for å bruke penger på en smarttelefon, så da kan jeg like gjerne fremheve hva jeg har - og å håpe på at jeg vinner burde da være en ærlig sak å si. De som hevder de også har en "aldrende" telefon knapt 2 år gammel, vel... Endret 14. april 2017 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 15. april 2017 Forfatter Del Skrevet 15. april 2017 Halløy! Mas påvirker ikke trekningen hverken den ene eller andre veien. Vi synes bare det er morsomt med engasjement rundt konkurransene våre, så kommenter i vei Kort om hvordan vi trekker: Vi har en enkel knapp i publiseringssystemet vårt som vi trykker på. Den finner frem riktig antall tilfeldige vinnere fra listen over korrekte svar. Listen har vi ikke direkte tilgang på, og den slettes helt, med adresser og all annen info, noen få uker etter at konkurransen er over. Dermed sitter ikke vi på noen informasjon om deltakerne etter at vi har fått trukket vinner og sendt ut premie. Unntaket er dersom du legger deg til for e-postvarsling om konkurranser - da beholder vi naturligvis adressen til du melder deg av igjen, sånn at du kan få vite om det når det er fare for å vinne noe litt ekstra gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg