Skatteflyktning Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Kan det ha noe med at Hadia Tajik er utledning og at normen er livredde for å bli stemplet som rasist. Jeg fikk ikke med meg hverken utlending eller nordmenn, ikke det at ordene har noen mening skrevet på denne måten heller. Endret 21. april 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Kan det ha noe med at Hadia Tajik er utledning og at normen er livredde for å bli stemplet som rasist. Kan være noe der, ja. Det er en del doblestandarder ute og går. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 TIL at Bjørheimsbygd ligger i utlandet. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Det er interressant om det finnes folk som bommer på forskjellen mellom et satirisk sceneshow og livet generellt. Og det ble rapportert om og om igjen i landsdekkende mediehus og hun ble stadig referert til som det. Omdomment hennes er komplett ødelagt selv om hun fremdeles ikke er en nazist. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Det er interressant om det finnes folk som bommer på forskjellen mellom et satirisk sceneshow og livet generellt. Og det ble rapportert om og om igjen i landsdekkende mediehus og hun ble stadig referert til som det. Omdomment hennes er komplett ødelagt selv om hun fremdeles ikke er en nazist. Tøv. Begrepet ble ikke nevnt i det hele tatt i media før hun saksøkte for det. Her snakker vi Streisand-effekt (evt. pr-kåthet) på et rimelig høyt nivå. Endret 22. april 2017 av Zork 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 AP politiker Hadia Tajik er en pakistansk terrorist. Må jeg løpe i dekkning nå? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) AP politiker Hadia Tajik er en pakistansk terrorist. Må jeg løpe i dekkning nå? Om Hadia Tajik finner ut hvem du er kan du muligens forvente en rettsak. Dog, for meg fremstår det som at hun er en norsk terrorist. Så jeg har mitt på det trygge. Endret 22. april 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå