lavik Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Er veldig interessert i å få høre om erfaringer med dette kameraet. Noen som har det, eller evt. har prøvd det? Lenke til kommentar
echoromeo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 har ikkje funne test eller erfaringer av det en eneste gong på internett... berre nokon testbilete på akam.no... men eg har bestilt det likevell Lenke til kommentar
lavik Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Spørs nok om jeg ikke bestiller det nå jeg og, siden det er "juletilbud". Men hadde jo vært greit å hørt hvertfall et par synspunkter på det først... Lenke til kommentar
Mosebakken Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har kjøpt Konicautgaven - 1.500 kr i avslag avgjorde saken. Har hatt det i en drøy uke. Størrelsen er meget hendig og de bildene jeg har tatt hittil virker skarpe og fine. Bare innendørsbilder foreløpig. Makro ned til 5 cm. Også prøvd videoopptak. Kameraet har flere manuelle muligheter som jeg ikke har fått prøvd. Meget rask start og rask fokusering. Oversiktlige menyer. Dette er mitt første digitale kamera så jeg har lite å sammenlikne med. Men min sønn sammenliknet med sitt Canon A70 og fant ut at dette var mye raskere på mange områder. For deler av rabatten kjøpte jeg et minnekort på 256M. Ikke verst å få et 4 Mp kamera med 256 M minne for ca 3.800 kr. Hittil har jeg ikke angret et øyeblikk. Lenke til kommentar
lavik Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Takk for tilbakemeldingen. :-) Ser det an ut dagen tenker jeg og ser om det kommer flere synspunkter før jeg bestiller Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Personlig er jeg ikke imponert over kameraet. Test kommer snart på Akam. Autofokusen er både treg og dårlig. LCD-skjermen er elendig i svakt lys. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Synes at mlwirak og akamera laget er usedvanlig profesjonelle og ærlige i sine tester. Kritisk vurdering er gull verdt for oss som ønsker saklig informasjon. Det finnes nok av nettsider som gir gjennomsnittlig 8 av 10 i sine tester. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Skulle ikke autofokusen være ulta rask på dette kameraet iflg. reklamen. Kameraet koster kun 3 tusen hos Japan Photo nå. Hadde tenkt å kjøpe den, men nå ble jeg litt i tvil. Tror jeg venter på testen. Lenke til kommentar
lavik Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Hmm...ble vel egentlig bare mer forvirra av dette her. Håper på noen tester snart.. :-) Har lest at det er vanskelig å fokusere innendørs med dette kameraet i litt "dunkel" belysning. I såfall er det ikke sikkert dette er kameraet for meg. Regner med at en stor andel av bildene blir tatt innendørs. Har fått øynene litt opp for Nikon Coolpix 3700 også. Kom jo som kjent best ut av testen hos TV2 hjelper deg/Din Side samtidig som det ikke nådde helt opp hos IT-avisen. Vet ikke helt hvor my jeg skal vektlegge dette, da testrapportene for meg virker noe ufullstendige. Hadde lagt mer vekt på en test herfra. Er klar over at jeg her vil gå ned i antall MP, men det er ikke sikkert dette har så stor betydning for min del. En annen fordel jeg har sett med dette kameraet er billig tilleggsutstyr, eks. fra xd.no og mpx.no: bæreveske 79kr, batteri 220kr, strømadapter 257kr. Er som sagt veldig i tvil, hadde som mål å finne et kamera(ikke for stort) innen jul som ihvertfall ikke koster over 5000,- inkl minnebrikke, ekstra batteri, bæreveske, evt. strømadapter eller kortleser. Sony DSC-P72/92 kan også være aktuelt. Det er generelt ganske mange kameraer i denne prisgruppen så... vel-vel Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Jeg sitter og skriver testen nå. Det burde ikke ta mange dagene før den er ferdig. Lenke til kommentar
lavik Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Med dagens julekalender-tilbud fra www.hwb.no tror jeg saken er grei. Dette ser jo ut som en meget god pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå