Baardsen Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Laster ned endel programmer, nå holder jeg på cnc programmering osv. Hvor laster man tryggest ned? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Fra produsentens side. Eller tenker du på å laste ned ulovlig 3 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Fra produsentens side. Eller tenker du på å laste ned ulovlig Ja fra produsenter er det jo sikkert å laste ned fra. Men mange programmer legges også ut andre steder. Pleier å skanne filene med en antivirus etter nedlastingen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 (endret) For min del stoler jeg ikke på andre en produsentens nedlastningsside. Eset går stort sett amokk hver gang jeg forsøker å laste ned fra andre sider på grunn av at de har en lei tendens til å legge ved PUP og eller adware. Endret 14. april 2017 av perpyro Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Som andre nevner er jo det eneste trygge stedet å laste ned programmer fra produsentenes hjemmesider. Noen produsenter bruker jo type download.com og lignende, men har likevel ofte en direkte link på lur. Bakdelen når produsentene ikke hoster nedlastningene selv er jo at programmene da blir bundlet med crapware som man får inn om man ikke følger veldig godt med når man trykker seg gjennom installasjonen. Så skal du laste ned noe, gå alltid inn på produsentens hjemmeside for å se om du kan laste ned direkte derfra. Om ikke, vær veldig nøye under installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå