OKKOKK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Morn morn og hei hei! Har sett litt rundt etter et nytt operativ system og fant QNX Kan dere fortelle meg litt om det, og hvordan virker det engentlig? Er det bra? Takker Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva er dine bruksområder? Tviler på at det er så multimediavennlig, men det kommer jo an på hva du skal bruke det til. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Multimedia jah... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 har prøvd det en gang for noen år siden. kan ikke akkurat skrye av det nei men det skal du bare surfe på internett så er det mer en bra nok. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ser de har forandet litt på det. sist jeg prøvde det var det på en diskett. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 QNX er smooth det ja. Det er jo en unixvariant, så en del linux-stasj funker jo. Har selv brukt QNX som desktop en del, og alt i alt er det et ganske godt gjennomtenkt system. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Virker counter strike på det tror du? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Virker counter strike på det tror du? Nei. Endret 7. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 QNX 6.2.X er noe helt annet enn demodisken som var ute for en stund siden. http://www.qnx.com/developer/download/cont...lent_games.html Mulig det går an få igang flere spill eller fullversjoner av demoene. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Går det ikke ann å bruke linux versjonen av CS på QNX heller da? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Slutt nå da, OKKOKK-mann :-( Lenke til kommentar
bkak Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Finnes ingen linuxversion av cs-klienten. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 jo... www.counter-strike.net ! Jeg snakker om CS 1.5 jeg Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jo... www.counter-strike.net ! Jeg snakker om CS 1.5 jeg Med mindre det har skjedd noe nå i det siste som jeg ikke har fått med meg, er det jo bare server-versjonen av Counter-Strike som er portet til Linux. Klienten (altså den du faktisk sitter og spiller i) er bare til Windows. Men det er jo som kjent endel folk som kjører denne i Linux med Wine.. Spillmulighetene i QNX er jo litt dårligere da Men bare for å gi :deg et tips: I og med at du høres ut som en "cs-nørd " så er det vel ingen fordel å rote deg borti så veldig rare operativsystem. Hvorfor ikke rett og slett sette seg inn i Linux. Ellers er til og med Windows et ok OS til spilling. Eller? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 OKKOKK: Hva i all verden er i veien med deg? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hvor mange OS, PC'r og gamle VOODO kort skal du ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå