Emil C. Fredhammer Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Fløya i påskesol. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Dette er merkelig , dette bildet var kommentert av meg og i ale fall en annen . Og nå ser jeg til min overraskelse at kometarene er borte/slettet . Det er ikke første gangen dette skjer . Alec Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Det er rart. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Dette ville jeg nøyd meg med 1/3 av himmelen som grunnregelen sier og fått et flott panoramaformat der blikket havner direkte på det bildet handler om. Mulig jeg ville kutta vekk den svarte glipa nede i høyre hjørnet også og prøvd et klikk på skarphetsom jo kan reduseres ved å gå direkte til rediger, klikke uttoning og bruke glidebryteren som da kommer opp for å redusere til ønsket nivå. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Ikke mangel på utsikt herfra ! Som Roar nevner ville jeg kuttet en del på/i himmel hvilket vil forsterke inntrykket. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg