UUnreal Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 http://www.itavisen.no/art/1302466.html Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Legg merke til at de nesten ikke nevner et ord om lydkvaliteten til spillerne.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Legg merke til at de nesten ikke nevner et ord om lydkvaliteten til spillerne.. Ja.. Lite poeng i den testen når ikkje lyden blir nevnt igrunn.. Lenke til kommentar
ZeroHour Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Grell test: - Testen er for kort - Sier ikke noe om lyden til spillerne - Feil bilde på Zen NX (viser den eldre Zen) Jeg så linken -------> Jeg leste teksten -------> Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Merkelig da at asono fikk " " der og ein 5'ar på testen her på hw.no. Virka som om dei berre har sett på designet på spelarane, lest på pakken ka funksjona dei har og batterilevetid uten å slå dei på for å høyre på dei eingang.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 itavisen er generelt på høyde med her & nå / se & hør hva gjelder innhold, det har sikkert flere lagt merke til. Itavisen bør IKKE anses som et faglig og generelt seriøst informasjonsorgan. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 syntest den var grei jeg , er jo ikke så altfor mye forskjell på lydkvaliteten på mp3 spillere. Går vel mest på øretelefonene og mp3 kvaliteten. Eller....? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 selvfølgelig er det forskjell på lydkvaliteten. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 syntest den var grei jeg , er jo ikke så altfor mye forskjell på lydkvaliteten på mp3 spillere. Går vel mest på øretelefonene og mp3 kvaliteten. Eller....? Det spelar selfølgeleg inn, men spelaren har alikevel ein god del å sei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå