Gå til innhold

Boliglån - god deal?


Yamazero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe :) 

 

Jeg har også skjønt det slik at man må endre på skattekortet hvis det er store endringer i økonomien blant annet kjøp av ny bolig.

Men hva bør jeg gjøre? Legge inn antatt boliglån saldo under gjeldsposten som jeg tror vil bli pr 31.12 og legge inn antatt sum av gjeldsrente jeg kommer til å betale pr 31.12 ?

Lenke til kommentar

Ja det er flytende rente Jeg har skandiabanken som hovedbank og vurderte lån hos dem men eff. rente blir da 2,50 %.. jeg sparer 4500 kr ca pr år ved å ikke ha lån hos dem... er jo mye penger.. selvom jeg skulle ønske jeg hadde lån hos skandiabanken, blitt glad i nettbanken deres og alt er nettbasert...

Lenke til kommentar

Ja det er flytende rente Jeg har skandiabanken som hovedbank og vurderte lån hos dem men eff. rente blir da 2,50 %.. jeg sparer 4500 kr ca pr år ved å ikke ha lån hos dem... er jo mye penger.. selvom jeg skulle ønske jeg hadde lån hos skandiabanken, blitt glad i nettbanken deres og alt er nettbasert...

 

hvilket forbund er det?

Lenke til kommentar

I følge finansportalen kunne jeg ha valgt "DinBank ung" med eff. rente på 1,99%, slik at terminbeløp blir 6957kr (sparer ytterligere 1100 kr pr år).. men jeg er redd at de ikke blir konkurransedyktig oer tid i motsetning til avtalen unio har gjort med storebrand.. de jobber aktivt for å være konkurransedyktig.. Det positive med dinbank er at man slipper å være helkunde etc, og jeg kan beholde Skandiabanken. Med storebrand krever de at man er helkunde med lønnskonto etc.

Endret av Yamazero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...