Gef Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har selv sett den kjøleren som sitter på jeg..*være stolt * Jeg har datamaskinen min stående oppe hos Creaturecanis ,men jeg fikk ikke lov og prøve og klokke den desverre.. Men min datamaskin (XP2400 + masse hardisker) har en cu7000 og det frister litt og montere den for og sjekke om man kommer lengere.. en cu7000 er somsagt bedre enn boxed.. Beklager tonen min.. Jeg har ikke hatt det godt de siste dagene.. Vært litt frustrert ,men jeg tror det har løst seg til det bedre nå.. hehe, legg litt press på da, så får du sikkert lov Godt å høre at alt går bra med deg nå God Jul Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Skulle like og se CFD komme og klokke den nå jeg... Som den uler som ett vondt år hver gang jeg stikker nesa i BIOS... og det jeg gjorde i går var bare og deaktivere den irriterende RAID kontrolleren som er inne bygget i hovedkortet mit... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Vil ikke si at cpuburn var bedre enn prime! testa selv nå nettop, i prime klarer jeg ikke mer enn 150fsb stabilt, mens i cpuburn klarte jeg 154, etterpå krasja den når jeg spilte nfs underground! ikke vil den la meg øke vcore heller, da krasjer den uansett når jeg bruker cpuburn, men jeg klare 155fsb med 1.55vcore i prime.. Rart.. Da har du fått andre resultater enn det jeg og 3andre personer har fått.. (Personer jeg har snakket med IRL).. Tatt på P4 og AMD systemer.. CreatureCanis: Og ha en maskin som ikke går optimalt er litt kjipt.. Men du får den nok opp og går igjen rimelig kjappt tipper jeg. Kunne jo selvfølgelig ha prøvd og løst det.. (Har så masse jeg må få gjort med feks Enterprise osv så jeg klarer snart ikke vente lenger) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Joda, jeg har fått den til og funke igjen på ett vis... MEN jeg vil ikke ha den pokkers RAID greia aktiv, den forlenger jo oppstarten plagsomt mye... og så popper det opp sånn "found new hardware" hver gang jeg kommer inn i Windows... Det suger... Men jeg kan slå den på normalt og den sier ingenting, men om jeg rebooter og harn vert i BIOS så går den amokk... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det er bare og fullføre den tingen og si at du ikke vil ha noen driver instalert så slepper du det.. Oppstarten er noen sekunder ja.. Men jeg har jo 2stk Raidkontrollere i PCèn min og jeg overlever.. Men det tar unødvendig lang tid ja.. Skjønner ikke at han bare kan klikke av at du slår av Onboard raid kontrollern da.. Alle de andre innstillingene er de samme (Best og sjekke for og være sikker , på et kort jeg hadde kjørte han på samme hastighet som da før jeg flashet bios).. Så forsikre deg om at den går på 133.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hele dette med og kunne stille på spenning og klokkefrekvens greiene er deaktivert som standard i min BIOS. Har vert inne og sjekka... Det eneste andre jeg kan komme på og ha gjort vertfall 2 ganger er og aktivere og stille CPU overheat warning greiene til 60C\140F og warning på vist CPU, system eller power viften slutter og ture... Men alle vifter går da... Du har vel ikke tilfeldigvis en manuell temperaturmåler til CPU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå