LarZen Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Nå blir det snart tryggere å kjøpe og prøve spill på Xbox og Windows 10 Store. Akkurat som Steam så kommer det nå mulighet til å heve kjøpet om en ikke har spilt mer en 2 timer og innen 14 dager. Det å kjøpe Microsoft sine Play Anywhere titler digitalt ble plutselig enda mer interessant. Hvor lang tid vil det ta før Sony får på plass det samme? Om overhode.. kilde Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Dette er veldig oppegående, og bør legge press på Sony sin tjeneste ute tvil Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Foretrekker selv GOG, men ser ikke helt at de kommer til å gjøre det samme. Uansett, smart trekk av MS. Har merket at kronene sitter litt løsere når jeg har mulighet til å angre kjøpet, selv om dette ikke er noe jeg har gjort ofte. Har vel gjort det 3 ganger totalt siden det ble mulig på Steam. Lenke til kommentar
Vindros Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Jeg kjøpte nylig et spill via Xbox Store, fant ut det var ikke for meg, men jeg kan ikke finne noen tilbakebetalingsordning. Ikke har de noen mulighet for at man kan prøve spill heller. Dette er jo helt absurd i 2017. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Det skal vel fungere det nå på Xbox ? Har ikke gjort det selv, men trudde dette ble mulig tidligere i år uten å måtte styre for mye med kundesupport etc. Men kan ta feil selvsagt. Lenke til kommentar
Vindros Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Nei, helt utrolig. De har ikke det. "Enkelte produkt kan ikkje returnerast. Med mindre det følgjer av eit bestemt produkttilbod er alle kjøp av denne typen endelege og ikkje-refunderbare, og du vil ikkje ha angrerett for slike kjøp: digitale appar, spel, appinternt innhald og abonnement, musikk, filmar, TV-program og tilhøyrande innhald,"Ref : https://www.microsoft.com/nb-no/store/b/terms-of-sale Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2017 Det er kun noen i en av disse preview ringene til Xbox som har tilgang til denne funksjonen. Den er ikke rullet ut til alle enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå