Vampyrinne Janne Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Jeg er ganske glad i spenning, av og til ikke til meget beste. Vet ikke bestandig hva mitt beste. I tillegg så er jeg veldig redd av meg. Jeg konsumerer filmer, gjerne litt skumle filmer. Jeg tror jeg til og med kan finne på å synes at de konfliktene som er i verden som spennende. Kanskje jeg egentlig skulle vært lagt inn til mitt eget beste faktisk, jeg er crazy. I tillegg liker jeg å ha def veldig artig.Egentlig synes jeg livet skal være morsomt og koselig. 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Høres rimelig normalt ut. De fleste synes skumle filmer og verdens konflikter er spennende. Vi har en filmindustri som tjener milliarder av dollar på det første og en enorm media-bransje som tjener enda mye mer på det andre. Og her sitter vi og synes det hele er spennende og, om vi skal være ærlige, rimelig kult, mens vi egentlig trives enda bedre med å krølle oss sammen med en kopp kakao og en bok om Ole Brumm. Tralalalala bom. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Høres normalt ut, ikke noe å stresse med Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Anbefaler Leon: The professional Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Crank 1 og 2 handler om en som får strøm i seg. http://m.imdb.com/title/tt0479884/ Dog brukes mye bilbatteri, så det er ganske lav spennning av å til. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Dog brukes mye bilbatteri, så det er ganske lav spennning av å til. I see what you did there Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 En jeg har nostalgisk forhold til er Mindhunters fra 2004. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå