Gå til innhold

Fitbit

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

En med pulsmåler og som kan måle forbrenning, og at du kan se skritt og trening på den. Vet at på noen kan du sette deg daglige el ukentlige mål for å presse seg selv mer. også greit og kunne styre musikk fra den

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den enkleste fra Fitbit som støtter skritt og puls og trening, tror jeg er Charge HR, men den synes jeg ikke er noe fin. Charge 2 er etter min smak penere å se på. Blaze og Surge synes jeg igjen blir for heftige.

Hvis pent design (subjektivt) er viktig og du ikke skal ha noe mer avansert enn det du nevner, synes jeg en Charge 2 er fin.

Lenke til kommentar

Jeg har Blaze og er fornøyd med den.

Ingen smartklokke, men støtter enkelte funksjoner som notifikasjoner fra de fleste applikasjoner, innkommende samtaler etc.

Batteritiden anser jeg også som god, sammenlignet med kolleger som har diverse andre klokker. Men litt klønete løsning for ladestasjon.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har en Charge 2 - til sitt bruk, er den veldig fin. Spørsmålet er vel hvilket behov du har og kriterer du setter for et treningsarmbånd.

Jeg har også denne, men er dessverre lite fornøyd. Den slutter ofte å telle pulsen, og det skjer ofte når jeg skal se statistikk over hvordan pulsen min har vært i løpet av dagen at der er et stort gap, da uheldigvis de gangene jeg har høy puls pga fysisk aktivitet. Når jeg når peak slutter den ofte/alltid(!!!) å telle, og dette er forbaska irriterende. Jeg mistenker at det er fordi jeg blir svett under klokka, men den skal jo være sweatproof.. =( Det har også hendt at den ikke vil synkroniseres oppimot appen, og det skal lite til før den teller skritt. Jeg brukte den en hel skoledag, og da hadde den telt 1200 skritt - jeg hadde gått til og fra toalettet kanskje 5 ganger, og toalettet er ikke langt ifra klasserommet.... Ellers var jeg veldig sittestillende. =P 

Den kan også plutselig vise at jeg er i fat burn zone selv om jeg sitter i ro og ikke gjør en dritt. Mens noen ganger er den veldig nøyaktig virker det som. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...