IntelAmdAti Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Jeg har en ny trapp i treverk som ikke er behandlet eller malt.Hvordan bør denne behandles? Jeg tenker med olje for å bevare trefargen, jeg har ikke tenkt å male trappen. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 velger du olje,så må du regne med og måtte gjøre det en gang i året,var i hvertfall det jeg ble fortalt når jeg pusset opp trappen min Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 velger du olje,så må du regne med og måtte gjøre det en gang i året,var i hvertfall det jeg ble fortalt når jeg pusset opp trappen min Det må jeg undersøke. Vil helst vedlikeholde ting maksimalt én gang i løpet av livet Lenke til kommentar
Oter Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 valget ble 3 stjerners gulvmaling hos meg,ikke pga at jeg måtte ha oljet 1 gang i året,men pga jeg måtte sparkle sår/skader i treverket,og sparkelen blir ekstra synlig når man oljer,da den er transparent Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Du kan jo olje og så lakke oppå. Men da blir det litt glatt. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Hvis man vil se treverket og ikke vil behandle ofte, bruker man klar gulvlakk. Uten å olje først. Kurant vare på fargehandler og byggevarehus. Se f.eks nr 2 og 3 på denne siden http://trestjerner.no/produkter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå