perpyro Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 ?? han er et Jehovas vitne ! De har til og med en helt egen bibel "oversettelse", som de bruker til lure folk med. Men den er ikke vesentlig endret i forhold til den du lurer folk med. 2 Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Lurer på hvilken kristen trosretning som har den rette tolkningen av bibelen og "egentlig" kommer til himmelen. Har en følelse at det kan bli krig der oppe Krigen er kanskje allerede igang og det er den som gjør at vi iblandt ser fallende metorittet. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er å forfalske teksten! ?? han er et Jehovas vitne ! De har til og med en helt egen bibel "oversettelse", som de bruker til lure folk med. Det var avklarende. Takk for den:) Lenke til kommentar
ildsint Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er å forfalske teksten! ?? han er et Jehovas vitne ! De har til og med en helt egen bibel "oversettelse", som de bruker til lure folk med. Det var avklarende. Takk for den:) Kan ikke ses med menneskeøyne 1. Joh 4:12: Ingen har noensinne sett Gud 1.Tim 1:17: Men den evige konge, den uforgjengelige, usynlige, ...........være ære og pris Kan ikke avbildes og ikke sammenlignes med noen. Es 40:18, 25: Hvem vil I da ligne Gud med og hva for et bilde vil I sette ved siden av ham. Hvem vil I da ligne meg med, så jeg skulle være ham lik sier den hellige. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Kan ikke ses med menneskeøyne 1. Joh 4:12: Ingen har noensinne sett Gud 1.Tim 1:17: Men den evige konge, den uforgjengelige, usynlige, ...........være ære og pris Kan ikke avbildes og ikke sammenlignes med noen. Es 40:18, 25: Hvem vil I da ligne Gud med og hva for et bilde vil I sette ved siden av ham. Hvem vil I da ligne meg med, så jeg skulle være ham lik sier den hellige. Når Jesus sier "ingen" så snakker han ikke om seg selv, for han har sett Gud Joh 6:46 "Men ingen har sett min Far. Bare han som er fra Gud, har sett Far." Endret 24. april 2017 av IHS Lenke til kommentar
RWS Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er å forfalske teksten! ?? han er et Jehovas vitne ! De har til og med en helt egen bibel "oversettelse", som de bruker til lure folk med. Ohh Christ, the ironi kills me!!! :D :D 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Det er å forfalske teksten! ?? han er et Jehovas vitne ! De har til og med en helt egen bibel "oversettelse", som de bruker til lure folk med. Det var avklarende. Takk for den:) Oppdatering. Jeg sjekket NY VERDEN-OVERSETTELSEN AV DE HELLIGE SKRIFTER. 2. Mosebok 33:11 er like i begge. Har JV flere utgaver av bibelen? Hvis ikke, forfalsker "ildsint" teksten. Endret 24. april 2017 av CiaroScuro Lenke til kommentar
ildsint Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er å forfalske teksten! ?? han er et Jehovas vitne ! De har til og med en helt egen bibel "oversettelse", som de bruker til lure folk med. Det var avklarende. Takk for den:) Oppdatering. Jeg sjekket NY VERDEN-OVERSETTELSEN AV DE HELLIGE SKRIFTER. 2. Mosebok 33:11 er like i begge. Har JV flere utgaver av bibelen? Hvis ikke, forfalsker "ildsint" teksten. vi har samme bibel Du må lese 11 og 22 og 23 for å forstå dette Lenke til kommentar
ildsint Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er å forfalske teksten! ?? han er et Jehovas vitne ! De har til og med en helt egen bibel "oversettelse", som de bruker til lure folk med. Det var avklarende. Takk for den:) Oppdatering. Jeg sjekket NY VERDEN-OVERSETTELSEN AV DE HELLIGE SKRIFTER. 2. Mosebok 33:11 er like i begge. Har JV flere utgaver av bibelen? Hvis ikke, forfalsker "ildsint" teksten. Helvete betyr Guds kjærlighet ???? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er å forfalske teksten! ?? han er et Jehovas vitne ! De har til og med en helt egen bibel "oversettelse", som de bruker til lure folk med. Det var avklarende. Takk for den:) Oppdatering. Jeg sjekket NY VERDEN-OVERSETTELSEN AV DE HELLIGE SKRIFTER. 2. Mosebok 33:11 er like i begge. Har JV flere utgaver av bibelen? Hvis ikke, forfalsker "ildsint" teksten. Helvete betyr Guds kjærlighet ???? Hva mener du? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Helvete betyr Guds kjærlighet ???? Du liker ikke helvete ? Åp 21:8 "de feige, de vantro og vanhellige, de som myrder, driver med hor og trolldom, avgudsdyrkere og alle løgnere, deres plass skal være i sjøen som brenner med ild og svovel" Endret 24. april 2017 av IHS Lenke til kommentar
ildsint Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Helvete betyr Guds kjærlighet ???? Du liker ikke helvete ? katolikker oversetter dødsriket med helvete det er feil fordi Jesus var i dødsriket i 3 dager Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Du liker ikke helvete ?Jeg liker helvete for man kan spinne så mye morsomt rundt det. Endret 24. april 2017 av perpyro 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 katolikker oversetter dødsriket med helvete eksempel på det ? Lenke til kommentar
ildsint Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 katolikker oversetter dødsriket med helvete eksempel på det ? Hva samfunn kan lyset ha med mørket. Hva samklang kan der være mellom Kristus og beliar eller hva felleskap mellom troende og vantro. Hva har avgudsbilder å gjøre i Guds tempel og den levende Guds tempel, det er vi. Dra derfor bort fra dem og hold dere for dere selv sier herren. Rør ikke ved noe urent, så skal jeg ta imot dere og være en far for dere og dere skal være sønner og døtre for meg sier herren, den allmektige . ( 2.kor 6: 14-18 ) Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 katolikker oversetter dødsriket med helvete eksempel på det ? Hva samfunn kan lyset ha med mørket. Hva samklang kan der være mellom Kristus og beliar eller hva felleskap mellom troende og vantro. Hva har avgudsbilder å gjøre i Guds tempel og den levende Guds tempel, det er vi. Dra derfor bort fra dem og hold dere for dere selv sier herren. Rør ikke ved noe urent, så skal jeg ta imot dere og være en far for dere og dere skal være sønner og døtre for meg sier herren, den allmektige . ( 2.kor 6: 14-18 ) Har du eksempel på "katolikker oversetter dødsriket med helvete" Eller ee det noe du bare har funnet på ? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg tror jeg for min delvil vri på det og spørre: tror katolikkene på helvete? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg tror jeg for min delvil vri på det og spørre: tror katolikkene på helvete? Selvsagt, alle kristne gjør det. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Er ikke JV kristne? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Er ikke JV kristne? Absolutt ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå