neon123 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei! hvordan får jeg vekk det utydelige i bildet på underground? tror det heter trails! det er sånn å¨vice city og, men da kan man fjerne det!! bilde blir for utydelig synes jeg! Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Når en kamerat spiller underground blir bilde så uklart hele tiden!! Ikke nos!! Det er sånn hele tiden! Han har Radeon 9800! Hvordan får jeg det vekk? Tror det heter trails eller noe sånt! Det er sånn på Vice city men der er det lett å ta det av, vet ikke hva jeg må gjøre på underground!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 prøv å skru av "motion blur" du Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hvorfor legger egentlig spillprodusenter til dette valget? Jeg liker ikke å se på et bilde som er uklart. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, men det hjalp ikke!! Det er ikke motion bluren som gjør det tror jeg! Bildet er bare uklart!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvorfor legger egentlig spillprodusenter til dette valget?Jeg liker ikke å se på et bilde som er uklart. Fordi motion blur skal forsterke fartsfølelsen vel, men at den skal vere mulig å skru av for folk som ikkje har super-pcer Til trådstarter: Prøvd å oppdatere drivere, og gå gjennom alle bildekvalitetsinnstillinger for skjermkortet ditt?? Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Okei! Er ikke mitt kort!!:P En kamerat! Ati 9800!!! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er endel ting i dette spillet som skal øke fartsfølelsen. Motion-blur: som gjør alt litt tåkete og utydelig. Ristinga: vis denne forsvinner blir fartfølelsen senka med ca 50KM/t, det meste av ting kan stilles på i video settingene i spillet, gå gjennom alle valgene, å juster som du liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå