AfterGlow Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Uncharted-seriens siste kapittel har fått slippdato og ny trailer Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Epic. Må muligens skaffe en PS4 Pro... hadde vært et enklere valg dersom den hadde 4K Bluray spiller og noe ala Xbox Play Anywhere (sistnevnte vil jo aldri skje, men er en stor grunn til at jeg heller mot Scorpio). Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Epic. Må muligens skaffe en PS4 Pro... hadde vært et enklere valg dersom den hadde 4K Bluray spiller og noe ala Xbox Play Anywhere (sistnevnte vil jo aldri skje, men er en stor grunn til at jeg heller mot Scorpio). Scorpio er vel og bra, men Playstation har sykt mye bedre titler Last of Us, Horizon zero dawn, uncharted serien, bloodbourne osv... Xbox har noen titler, men de mangler noen skikkelige headlinere som ikke er Halo Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) Er mer glad enn jeg burde være over at chloe og claudia black er tilbake. Fullstendig personlighetsløse whitebread elena må man jobbe hos naughty dog for å tro at noen vil se mer av. Endret 15. april 2017 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå