Fotoskrulla Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Påskevær i sort/hvitt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Flott formidlet drittvær , er det her du tilbringer påsken ? Fin komposisjon med den strie elven som røper at det har kommet plenty nedbør i det siste . God påske ! Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Gjør seg absolutt i svarthvit dette - kaller litt på nostalgien selv om bildet er nåtid. Roar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 En fint vær bilde i sort/hvitt Helene Her mere BLÅTT og GULT, ja endelig flott vær etter uker av regn og sludd God påske ! Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Flott formidlet drittvær , er det her du tilbringer påsken ? Fin komposisjon med den strie elven som røper at det har kommet plenty nedbør i det siste . God påske ! Alec Hei Alec! Nei det er ikke her jeg tilbringer påsken. Dette er en hytte som ligger like ved fabrikken der jeg jobber faktisk. Det som faltisk fenget blikket mitt med dette motivet, slik at jeg tok meg bryet å vase meg bort i skogen med fare for å bli våt på beina, er den veltede trestammen sammen med elvemassene. Hytta ble med som bonus i grunnen. Takk så mye for fin tilbakemelding og riktig god påske til deg også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Gjør seg absolutt i svarthvit dette - kaller litt på nostalgien selv om bildet er nåtid. Roar Ja, det har du rett i Roar Håper du får fin påske med mulighet til å komme deg ut og fotografere litt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 En fint vær bilde i sort/hvitt Helene Her mere BLÅTT og GULT, ja endelig flott vær etter uker av regn og sludd God påske ! Mvh Leif Takk skal du ha Leif! Fint å høre at du har fått fint vær nå, det fortjener dere der oppe nå. Det blir vel bedre her også etter hvert får vi håpe. Har vært ute og gått en mil i regnvær i dag....uten kamera. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 En fint vær bilde i sort/hvitt Helene Her mere BLÅTT og GULT, ja endelig flott vær etter uker av regn og sludd God påske ! Mvh Leif Takk skal du ha Leif! Fint å høre at du har fått fint vær nå, det fortjener dere der oppe nå. Det blir vel bedre her også etter hvert får vi håpe. Har vært ute og gått en mil i regnvær i dag....uten kamera. Hei Helene Ja endelig kæmpeflott vær og har vært lang tur i vakre Bleiksmarka Mye snø ænnå og mange vinterbilde då Greit at du drar på tur i alle slags vær. Ja håper du får bedre vær etter hvert Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Velkomponert bilde med god stemning, om ikke akkurat påskestemning. Ut fra det du beskriver så er sv/hv-versjon det helt rette ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg