sussss Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Fra kornet af Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Det kunne vært "dejligt" å være norsk her i slike flotte omgivelser. Godt komponert med trærne som danner en slags diagonal fra øvre høyre hjørne og nydelig himmel. God påske! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Flott bilde Suss! Deilig å se grøntog blått. Her er alt bare i gråtoner føler jeg. Fine linjer i bildet, du er flink med komposisjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Nydelig landskapsbilde i form av en flott komposisjon med en flott kameravinkling . Det er bare smukt . God påske ! Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Hej Alec Tusind tak for kommentar...God Påske til dig også Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Det kunne vært "dejligt" å være norsk her i slike flotte omgivelser. Godt komponert med trærne som danner en slags diagonal fra øvre høyre hjørne og nydelig himmel. God påske! Mvh Gunnar Hej Gunnar mange tak for hyggelig kommentar...det er Dansk natur ... God Påske til dig også Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Flott bilde Suss! Deilig å se grøntog blått. Her er alt bare i gråtoner føler jeg. Fine linjer i bildet, du er flink med komposisjon. Hej Helene takker mange gange for din hyggelig hilsen .. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Deilig vårstemning fra Danmark. På Røros hvor jeg har befunnet meg i påsken er det fortsatt vinterstemning. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg