Snabelkese Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Denne skulle vært et annet sted men. hei, jeg har studio 7, men oppdaga at mitt gamle ati all in wonder hverken har s-video eller firewire inngang. derfor trenger jeg et veldig billig og helt greit capture/redigeringskort. Hva burde jeg kjøpe. det må ha s-video, og helst firewire. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Knutinsen Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg tror det er vanskelig å finne et billig kort med både S-video og Firewire, men hvis du kan klare deg med bare S-video, så finnes det flere TV-kort som jeg tror gir like bra kvalitet som et grafikk-kort med video-inngang. Når du allerede har Studio 7, er det kanskje lurt å kjøpe et kort fra Pinnacle. F.eks. Studio PCTV ble best i test på DinSide i konkurranse med et par andre TV-tunere (blant annet et fra TerraTec). Pinnacle's kort fikk blant annet pluss for å ha bedre bildekvalitet enn konkurrentene. For å få topp kvalitet bør du kanskje sjekke om det går å få kjøpt kortet i Pinnacle DC10Plus-pakken uten studio 7. (Siden du har det allerede). Pinnacle PCTV koster 786,- på Komplett i den enkleste utførelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå