MetalAndy92 Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg planlegger å feire påsken ved å ta med en kamerat med på byen og drikke meg fullstendig under bordet. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å maksimalt ut av byturen og ha en skikkelig episk kveld med fyll og fanteri? Er ganske sjenert når det kommer til å snakke med fremmede, så om jeg ikke kommer i kontakt med noen andre mennesker vil jeg at je gog min kompis skal ha det så gøy på egen hånd og på egen bekostning. Jeg tenker kanskje å gå med en teit hatt på hodet bare for moro skyld. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Ingen forslag? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Gå med en teit hatt på hodet for morro skyld Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Gå med en teit hatt på hodet for morro skyld Det er planen. Kjøpte nettopp en teit cowboyhatt. Vet du om barer slipper inn folk med Boratbadedrakt eller pølsekostyme? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Er det deg; Nothing else matters Andreas 25 år fra Hønefoss? Hvis ikke, anbefaler jeg deg å bli hjemme. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Er det deg; Nothing else matters Andreas 25 år fra Hønefoss? Hvis ikke, anbefaler jeg deg å bli hjemme. Nope. Dette er Adolf Kølleskaft Endret 12. april 2017 av MetalAndy92 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Er det deg; Nothing else matters Andreas 25 år fra Hønefoss? Hvis ikke, anbefaler jeg deg å bli hjemme. Nope. Dette er Adolf Kølleskaft Jeg tror du er; Everything matters Andrine 50 år fra Sarpsborg 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 12. april 2017 Forfatter Del Skrevet 12. april 2017 Er det deg; Nothing else matters Andreas 25 år fra Hønefoss? Hvis ikke, anbefaler jeg deg å bli hjemme. Nope. Dette er Adolf Kølleskaft Jeg tror du er; Everything matters Andrine 50 år fra Sarpsborg Jeg sa jeg het Adolf Kølleskaft. Jeg vet det ikke er et vanlig navn, men det betyr ikke at du trenger å benekte min eksistens. Dessuten er tittelen på tråden misledende. jeg tenkte mer på hva jeg skulle gjøre på byen. Kanskje utfordre en eldre herre til shotekonkuranse hadde vært en ide? Hvilke moves burde jeg bruke på dansegulvet og hvilket antrekk bør jeg gå for. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 14. april 2017 Forfatter Del Skrevet 14. april 2017 Da blir det fylla i dag og jeg skal gå kledd i en teit cowboyhatt. Jeg planlegger å invitere en tilfeldig person til shottekonkurranse på puben. Det er et mirakel om jeg i det hele tatt er i stand til å stå oppreist Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Jeg er spent på å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. april 2017 Forfatter Del Skrevet 16. april 2017 (endret) Jeg er spent på å høre hvordan det gikk. Jeg blei dritings. Endte opp med å spy og lige i grøfta, endte med at jeg ble bært hjem av noen tilfeldige. Endret 16. april 2017 av MetalAndy92 3 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Bra jobba, gå på byn med einaste mål om å bli fullast muleg, funkar alltid... Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Bra jobba, gå på byn med einaste mål om å bli fullast muleg, funkar alltid... Er det noe annet man går ut for? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 For å overvinne sosial angst. 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 For å overvinne sosial angst. Sosial angst har jeg uansett om jeg drikker eller ikke.Derfor går jeg ut for å drikke meg dritings. Å gå ut edru er ikke min greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå