Gavekort Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Morsomt at du plutselig er talsmann for å ikke trekke konklusjoner og vente med å se til vi har bevis. Du har jo vært en av de som har talt for at Assad med sikkerhet står bak gssangrepet i Syria, til tross for mangel på bevis eller indikasjoner i den retning. Hoppet til konklusjoner for å rettferdiggjøre en ny krig. Hvor da? Fordi jeg er ganske sikker på at jeg ikke har uttalt meg om gassangrepet i Syria her på forumet. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Oops, kanskje jeg har forvekslet deg med en annen. Beklager isåfall. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) IS forsøkte vel å slå til mot en fotballkamp i Nice, så det ville ikke være uten presedens. Men åpenbart er hooligans en mulighet. Særlig når det er tre "små" eksplosjoner som gjør relativt lite skade på en buss. Virker ikke som noe utpreget terrorangrep. Virker som om det var noe minidynamitter ala M80 eller noe slikt. Endret 12. april 2017 av misanthrope Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Ifølge Bild så er det to mistenkte som kan knyttes til IS. Blir interessant å høre forklaringen. Skulle tro IS gikk etter mer "effektive" og større mål og ikke en stor buss. http://www.tv2.no/nyheter/9059459/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Dette gangen var det Borussia Dortmund som fikk gjennomgå. Den viktige CL-kampen mot Monaco ble utsatt. Må det dø en stjerne for at folk skal våkne opp? Knegg!! ... "dø en stjerne" .. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Kynikerne hadde rett igjen ser det ut som. To islamister mistenkt. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Kan ikke VR-katten få sin egen samletråd og sperre kontoen hans/hennes til den ene tråden, eventuellt sperre for å opprette nye tråder. Alle de gode trådene blir vekk i tsunamien av artikkellinktråder. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 "Innholdet peker i islamistisk retning" Ja, da fikk jeg rett da http://www.aftenposten.no/verden/Dortmund-Etterforsker-brev-som-kan-vare-fra-en-islamist-En-antifascistisk-gruppe-har-ogsa-tatt-pa-seg-skylden-619181b.html eller? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Jeg er ærlig talt overrasket selv om det viser seg å ikke være av ekstrem islamisme. Jeg er mer interessert i om folk her inne vil reflektere over hvor mye skade slike "Gjett syndebukken" leker gjør, uansett utfall av denne saken. Hvor vanskelig er det å vente liksom...? 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Vi får se hvem som får rett til slutt http://news.sky.com/story/far-right-claims-responsibility-for-borussia-dortmund-blasts-10838440 Du tok feil. Du representerer alt som er galt med internett i dag. Jeg håper du skammer deg, og at du lærer. Det er folk som deg som fører til hendelser som dette. 6 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Det er folk som deg som fører til hendelser som dette. Ja, særlig Masseinnvandringen er et finfint prosjekt, alt er problemfritt i Sverige og Tyskland Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Er ikke denne saken interessant lenger for TS ettersom det er mer og mer sikkert at det ikke var "berikelsen" med sine religiøse grunner som sto bak? Hint: aksjer http://www.aftenposten.no/verden/Mann-pagrepet-for-angrep-pa-spillerbuss-i-Dortmund-619615b.html Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Merk at vi fortsatt snakker om "mistenkt" ikke "dømt", men det er et glimrende eksempel på hvor nytteløst og dumt det er å gjette på motivet. Endret 21. april 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå