Isbilen Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) At de drar inn Paige i ondskapen er moralsk utfordrende. Det viser bare hvilke udyr vi har med å gjøre. Og at to russiske agenter får herje så fritt i USA, er så utenkelig. Så det er lite troverdig. Jeg har allerede linket til uttalelser fra folk som vet hva de snakker om, som sier at The Americans faktisk er ganske troverdig (selv om agentene selvfølgelig er mer aktive enn de nok ville vært i virkeligheten). Men du vet vel best. Til å være så følsom på å få dine egne meninger utfordret er det påfallende hvordan du har nesten halvparten av innleggene i en tråd om en serie du misliker. Endret 30. januar 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Spørsmål: Hvorfor syns du hun spiller elendig? Svar: Fordi hun er så ond. Jea...... Karakteren er ond!!! Ja det kan eg være enig i. Men hva har det med skuespillerens prestasjon å gjør? Skuespilleren portretterer jo en ond karakter på en måte som får deg til å hate karakteren. Da gjør jo skuespilleren en kjempejobb etter min mening. DRITBRA skuespiller med andre ord. Herved gir jeg opp. Jeg hater IKKE karakteren , hun er utrolig sympatisk. Men skuespillet er under enhver kritikk. Jenny Skavlan er bedre! Nå sier du jo mot deg selv.. Først så sier du at du ikke liker den ondskapsfulle karakteren, og nå motsatt? Hva er det med skuespillet som gjør det så dårlig? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Legger man premissene til the Americans til grunn, er det jo mulig at de kunne oppholdt seg i USA med forfalskede papirer, sosialt sikkerhetsnummer., falsk pass, sertifikat, cv osv. Som Isbilen er inne på er de nok vel aktive. En annen ting er at de iløpet av sesongene har gjennomført utrolig mange oppdrag knirkefritt. Om ikke annet burde ytre faktorer ha røpet mer, og selvom kostyme og sminking er godt gjort ville nok flere gjennomskuet det. men så skal vi jo huske på at dette var før mobil og Internettsutbredelse, slik at sporing,registrering og kameraovervåking var på et minimalt nivå sammenlignet med idag. Endret 31. januar 2018 av maanemann 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Please, ikke spør mer om skuespillet, det er ikke et 100% objektiv kriterie heller. :-) Endret 31. januar 2018 av maanemann 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Legger man premissene til the Americans til grunn, er det jo mulig at de kunne oppholdt seg i USA med forfalskede papirer, sosialt sikkerhetsnummer., falsk pass, sertifikat, cv osv. Som Isbilen er inne på er de nok vel aktive. En annen ting er at de iløpet av sesongene har gjennomført utrolig mange oppdrag knirkefritt. Om ikke annet burde ytre faktorer ha røpet mer, og selvom kostyme og sminking er godt gjort ville nok flere gjennomskuet det. men så skal vi jo huske på at dette var før mobil og Internettsutbredelse, slik at sporing,regisrering og makeraovervåking var på et minimalt nivå sammenlignet med idag. Annulleringen av ene oppdraget tidlig i serien var jo episk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. februar 2018 Del Skrevet 14. februar 2018 "Frank Langhella" Har han slekt i Norge og ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Eg er ikke frustrert. Bare drittlei det irrelevante gnålet ditt. 4 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Ser greit ut en så lenge. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende; flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 (endret) Du salte sovjet som det tar av i episode 5 denne sesongen. It's on, and it's not gonna be pretty. Endret 7. mai 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mai 2018 Del Skrevet 10. mai 2018 Ikke sett aller siste episode, men ja, det tar av.. Tipper på at noe går til helvete og fruen selv må bøte med livet, eller noe.. Blir vel en stand-off lignende greie mellom dem og Stan the Man Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 15. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2018 "Frank Langhella" Har han slekt i Norge og ? Bror på Gjøvik. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Bra avslutning! Særdeles bra serie! Kommer høyt opp på listen denne ja.. Var helt klart at det skulle bli en "stand off" med Stan.. Gikk som jeg håpet! Var litt usikker på hvorvidt de kom til å bli skutt når de kom over grensa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå