Tommy Angelo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Han duden er ferdig med en theme editor til 6600. Har lastet den ned men har ikke testet den enda (må på jobb). Kan kjøpes for 60-70 kr men den er på Italiensk :-( Nokia kommer med en gratis ? versjon på engelsk ganske snart. Men kan jo være kult å teste så lenge. Her er linken for å laste ned fortell hvordan det gikk http://www.microforum.it/ftp/ThemeEditor6600.exe Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Han italienske fyren har sagt at den også kommer i engelsk versjon. Er den ikke ferdig ennå? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er det noen som har testet den ? Lager den filene som SIS eller må vi bruke det idiotiske trikset som man må paa de som allerede ligger ute på nettet ? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Han italienske fyren har sagt at den også kommer i engelsk versjon. Er den ikke ferdig ennå? Hehe nei tror ikke det og det er litt synd for denne skjønte jeg ikke en dri.. av. Alt er på italiensk men jeg klarte å finne ut noe: Du kan ikke lage sis filer på demoversjonen,men registrerer du deg kan du det? Du kan endre på en mbm fil du har fra før, men du må legge den inn på telefonen på "vanlig" måte. Det ser ut som at du kan bytte alle elementene som du selv vil med bmp filer (klokke,ikoner,bakrunnsfarger osv) De forskjellinge str tingene er i, står oppgitt. Feks analog klokke 51x 56 digital klokke 17x43 osv. For at det skal være verdt å laste ned programmet må du registrere det og du bør kunne lese italiensk. Vi andre får vente på Nokia sitt, eller en engelsk utgave Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Den engelske versjonen kommer ut neste uke ifølge han fyren. Håper han klarer å oversette bra nok for han er ikke så stødig i engelsk. :!: Dessuten koster det? Og er ikke så lenge til nokia kommer med sin editor. Ifølge ryktene så blir den sluppet ut 10. desember. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har også sett det i div forum, håper det er sant. Nokia skriver ikke noe i sitt eget forum, men den som lever får se Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ringte nokia forhandlersuppoert i dag, meinte at de skulle prøve å få ut en editor før nyttår Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Da er ryktene sanne da. Og ryktene sier 10. desember. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 strålende,- er direkte lei av de kjedelige temaene som er standard )= Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nå er den engelske versjonen ute. Har noen testet den? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har lasta den ned og installert den, men er ikkje så mykje ein gjere der endå, må jo kjøpe den, og det har eg ikkje sulla meg til endå men ser bra ut foreløbi Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 vent til nokia kjem med sin! den er på engelsk Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja, og som jeg sa litt lenger opp så har også den engelske versjonen kommet ut. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 håper nokia versjonen lager .sis filer (= var så mye enklere. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det står sis på dette programmet. Men om det blir til sis vet jeg ikke. Har bare lastet ned demo versjonen. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 gi oss ei tilbakemelding, slik at man kan vurdere om man skal vente ;D hehe Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Ville ventet på en crack jeg da Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er allerede en crack ute. Men hyyyyyysh Lenke til kommentar
Errae Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 kan du sende meg en pm med cracken ??? HYSJ ;D Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 kan du sende meg en pm med cracken ??? HYSJ ;D FY!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå