Henrikenn Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Hei! Skulle hatt hjelp av noen som kan hjelpe meg med å lage en kostholdsplan.Interessert? Send meg en PM. Betaling vil skje. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Du tilbyr i grunn å betale noen for noe som egentlig er veldig enkelt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Folk her inne har hjulpet folk med kostholdsplaner mange ganger uten å ta betalt. Du er den første jeg har sett som har tilbudt betaling. PS; Kjøp og salg på forumet er ikke lov Lenke til kommentar
ntls Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 (endret) Enten så er dette en veldig generøs og rettferdig person, eller så er det en som tror ved å kaste penger på noe, gjør deg automatisk smartere. Det finnes mer enn nok tråder her å lese om Bruk sunn fornuft når du gjør ditt research. Uansett tilfelle eller fremgangsmåte; hold deg til planen, forandring tar tid, disiplin, kunnskap og konsis holdning er key. Endret 11. april 2017 av ntls Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Her står det meste en nybegynner trenger å vite om kosthold. Tror også det er en kostholdsplan, så det er bare å justere mengdene. http://www.enduroboys.no/tilleggssider/tech_nutrition.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå