Crouser Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Jeg kjøpte selv en A4 B8 2.0TDI (2010) for et par måneder siden. Min er gått under halvparten av det din er gått. Hos meg økte det fra 120hk og 290nm til 187hk og 413nm. Enorm forskjell fra originalt. Jeg er veldig fornøyd, men er som nevnt lengre opp her, litt redd for at clutch og svinghjul skal ta kveld, men håper det går greit. Jeg gjorde dette hos Tuningservice. Pass på å ikke gi full gass på lavt turtall og høyt gir, det er det verste du kan gjøre, bruk friskt turtall når du skal ta ut mye effekt og ikke ligg og daff på 1000-1500 rpm hele tiden. Hørte om en med en Golf 1.9 TDI 130 hk som hadde blitt oppjustert, kjørte totalt villmann i 3 uker før svinghjul og clutch sa takk for seg. Så dette kan du ødelegge veldig fort dersom du vil. Til og med hørt om bøyde råder på slike motorer. Høyt moment på lavt turtall er det verste man kan gjøre både med tanke på råder, clutch, svinghjul og girkasse. Tar dette til meg. Dette gjelder vel også dersom jeg hadde holdt meg til 120hk/originalt å gir full gass i 6. gir med lavt turtall? Men større risiko når den er oppjustert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå