-HugiN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Fikk samme problemet jeg som mange på forumet hos Rage3D.org ... La inn catalyst 3.9 og etter WINXP logoen kom opp i bootingen av windows så vart begge skjermene svart... Kjedelig... Men bare å legge inn 3.8 og vente på 3,10 da dette er et problem catalyst crewet allerede kjenner til... Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Vile anbefalle deg å legge inn 3.7 jeg, den yter bedre. Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 ok takk for tipset... Lenke til kommentar
thehunger Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 I mellomtiden har jo Catalyst 3.10 kommet. Har noen gjort noen erfaringer med den? Forøvrig er det også et problem med DirectX 9b oppdateringen og AIW kort: TV-tuner funksjonaliteten forsvinner! For å fikse det må du laste ned en patch fra Microsoft. Lenke til kommentar
zanzibar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 så catalyst 3.10 har kommet? hvor? ikke hos ATI så vidt jeg kan se.. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 så catalyst 3.10 har kommet? hvor? ikke hos ATI så vidt jeg kan se.. -> google -> catalyst 3.10 -> http://drivers.softpedia.com/public/download/1/1-362.shtml betadriver tydeligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå