OscarWoHA Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ahhh... Når man hjelper noen føles det bra, men det føles ti ganger bedre i juletida... Ja. Det gjør ofte det. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Mens vi er i gang med Morrowind her; vet dere om noen "lure" steder jeg burde oppsøke i Vivec? Enten det er snakk om noen lekre og dyre våpen o.l, eller oppdrag jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Mens vi er i gang med Morrowind her; vet dere om noen "lure" steder jeg burde oppsøke i Vivec? Enten det er snakk om noen lekre og dyre våpen o.l, eller oppdrag jeg burde gjøre? Vivec er jo en ekstremt stor by da... Jeg begynte å utforske Foreign Quarter og tok én og én "øy" av gangen, men jeg gadd ikke å gå ned i vannkanalene (husker ikke hva de heter, det er den etasjen under Canalworks-etasjen). Der lurer det noen veldig kraftige fiender, så hvis du ikke har spilt så lenge, så stopp ved Canalworks... Kan vel kanskje gi litt mer informasjon når jeg begynner å spille det igjen etter jeg har fått den nye PC'en Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kan vel egentlig bare nevne hvor dere finner azura's star. Når dere går ned til azura's shrine så vil du få et oppdrag som går ut på å dra opp til sheograd region for å drepe noen(husker ikke helt hva/hvem det var). Når det er gjort så drar du tilbake til azura's shrine og vips...så får du azura's star Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har et godt triks for å få tak i masse soulgems til å begynne med. (leste dette et sted på internett). I mage's guild i Balmora: når du får den questen som går ut på å legge en fake soul-gem i pulten til hun ene mage'n (kommer ikke på navnet) så får du full tilgang til hele pulten hennes, med MEGET dyre soulgemmer (en er verdt 60000) stikk av med alle, og legg kun tilbake den fake gem'en.... Du slipper unna uten trøbbel med dette, men bare pass på å ikke prøv å selge tilbake gem'ene til hun som eier dem, da får du hele guildet på nakken Dermed så ble du rikere på soulgems (samlet verdi på sikkert 70-80000) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvis man må ha de spellsene man enchanter med, hvordan får jeg da tak i en "healing-spell"? Jeg skal nemlig enchante en ting til å gi meg constant healing.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 du trenger OG å kunne spellet du skal enchante tingen med.. du kan ikke enchante et blade med paralyzis vist du ikke kan et spell som paralyzer.. men er det sånn at når du enchanter selv så er det ikke noe som stopper deg fra å lage VELDIG gode enchantments.. annet en at det blir vanskeligere å gjøre det suksessfult? min daedric war axe takler ikker mer en 15 i enchantment.. blir ikke mye enchantment av det Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvis man må ha de spellsene man enchanter med, hvordan får jeg da tak i en "healing-spell"? Jeg skal nemlig enchante en ting til å gi meg constant healing.. Jeg er nesten 100 % sikker på at det ikke går an å lage en enchanting som gir det konstant Healing. Du kan jo prøve da... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 personlig ville jeg ikke laget noe med konstant healing, vist det går ann i det hele tatt.. da blir ting for enkelt.. og kjedelig.. er som å runde quake med godmode on.. ikke gøy i det hele tatt og du som lurte på hva du skulle gjøre i vivec ? rundstjel telvani vaults redoran vaults og hlaalu vaults.. redoran er enklest.. i en av mannorene i redoran canton ligger der en nøkkel i et skap (let litt i redoran plaza) den åpner det øverste skattekammeret, stjel alt der.. vist du ikke har noe særlig sneak kan du få vaktene på nakken ved å pirke litt i en lås eller slå noen.. og løpe for livet.. da stikker vakten ut av kammerset og du kan gå inn å lukke døren, for å stjele ifred og å selge alt du finner er ikke mye vits.. 100k holder fint ut gjennom hele spillet vist du sørger for å plukke opp litt småpenger her å der, lag heller en samling av våpen og armorer og gems som jeg har gjort i huset mitt sjekk urlen i siggen min, og post et bilde av ditt hus Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hvis man må ha de spellsene man enchanter med, hvordan får jeg da tak i en "healing-spell"? Jeg skal nemlig enchante en ting til å gi meg constant healing.. Jeg er nesten 100 % sikker på at det ikke går an å lage en enchanting som gir det konstant Healing. Du kan jo prøve da... Det går fint. Bruk restore health formelen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er litt teit hvis det går synes jeg Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 som sagt.. Morrowind er et selvdestruktivt spill, altfor lett vist du utnytter diverse 'Bugs' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå