FTrex Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hei Jeg kommer ikke lengere i spillet XIII! Kommer til meg selv i et fengsel, innesperret i et bur! Siste jeg husker var at jeg var i fjellet, men ble tatt av ett snøskred. Etter litt venting, kommer 2 vakter for å føre meg til doktoren. Jeg har ingen mulighet til å røre på armene, har håndjern. De fører meg ned i kjelleren, hvor de banker meg med batonger til jeg dør......oxo er det slutt!! Hva gjør jeg? Håper noen kan hjelpe meg med dette, ufattelig irriterende problemet... Ellers må jeg si at XIII er et kult spill, selv om det har siden negative sider som nevnt i omtale av spillet på Gamer.no \m/ Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Warez versjon??? Grunn til at jeg tror det er at det ikke har kommet ut en crack som gjør så mankan spille hele spillet enda. Lenke til kommentar
FTrex Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Warez versjon??? Grunn til at jeg tror det er at det ikke har kommet ut en crack som gjør så mankan spille hele spillet enda. Dette spillet er kjøpt på "Spaceworld på tirsdag 2/12-03, kostet 399,- Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Vel, cluet er at du skal følge vaktene, for at de _ikke_ skal slå deg. Hold deg bak han første vakten (og foran han andre), og følge etter på vanlig måte til dere kommer inn til dusjrommene. Der står det to flasker som du kan gi slemmingene dabb med. Lykke til. Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Når du går ned trappen, ikke gå helt ned, men vent 2-3 trappetrinn ovenfor slutten av trappen inntil vakten foran deg begynner å gå. De "venter" på deg. Lenke til kommentar
FTrex Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Takk for svarene, nå fiksa jeg det..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå