Gå til innhold

Går denne banneren i det hele tatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt svar; Nei.

Hvorfor:

Scanlines er altfor kraftige/mørke. Gjør dem mer gjennomsiktige. Dette er misbruk av effekten! :angry:

Fonten er jo ikke akkurat noe å hoppe i taket av. (UFC Warning!)

Jeg synes den ble veldig "sammenklemt". Prøv å gjøre den litt høyere kanskje..

Lenke til kommentar

PC: fikset på scanlines, skal fikse på Fonten også, må bare ta meg litt tid til å kikke skikkelig på den. Skal også prøve å gjøre den litt høyere...

Hvordan var den nå da jeg fikset scanlines?

Takker

DanielP

EDIT: Haha, greit, tok hintet Enden :dribble:

Endret av DanielP
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg kuttet hodet der er pga at Overgangen mellom Bildet og banneren ble så brå, så siden jeg er veldig ustødig på PS. Så valgte jeg en lett utvei for nå iallefall.

Kan prøve det med scanlinesene.

Noen forslag til font?

DanielP

Lenke til kommentar

Sitter og lurer på om jeg skal implimentere logoen på en annen måte på siden enn i banneren. For jeg er enig med deg, men her har du bilde uten Logoen, har du noen tips til hvordan overgangen kan bli litt mindre synlig? bannerulogo.jpg

Takker

DanielP

Lenke til kommentar

Prøvde meg fort før jeg gikk på jobb, så det ok ut eller? Burde jeg ha logoen med i banneren, eller skal jeg ha den uten?

banner7.jpg

Takker

DanielP

EDIT: Så det litt bedre nå ja, tror jeg skal fikse litt mer skikkelig når jeg kommer hjem, fortsett gjerne å komme med innskudd. Kanskje font forslag?

Endret av DanielP
Lenke til kommentar

Beklager, Glemte å takke for forslaget. Men takker nå iallefall :blush:

Takker :mrgreen:

Men jeg fant ut at jeg ville prøve litt selv også. + siden har vært nede i lange tider, så jeg skiftet hosting. Så jeg bare tok til og gjorde det.

Takker

DanielP

Lenke til kommentar

det virker liksom om du har en del elementer du for en hver pris må ha inn i headeren... logoen ser litt trykket sammen ut. regner med at den ikke er det, men en kan få det uinntrykket når det er lite rom..

men elementene som er med passer bra inn

ser bedre ut med feather, men så må du vel finne en plass til logoen. ville ikke satt den i midten.. en klassisk hjørneplassering ville kanskje gjort seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...