Mann1982 Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Hei. Det er mange fulltidsstudier på UiO, HIOA og mange andre høgskoler og universiteter. Men er det praktisk mulig å fullføre disse som deltidsstudier? Jeg mener enn å studere 3-4 kurs per semester, studerer man da 1-2 kurs per semester. Har noen erfaring med dette? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Jeg har gjort det ved UiB i alle fall. Sendte melding/søknad om det etter jeg hadde fått studieplass. Det er sikkert noen studier det ikke er mulig/blir vanskelig. Mitt forslag er at du kontakter de respektive administratorene for de studiene du er interessert i og forhører deg. Større sjanse for å få rett svar da enn å gamble på synsing og anekdoter her. Endret 10. april 2017 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Ja, det er mulig, men har ikke selv erfaring med det. I prinsippet er det vel slik at du selv bestemmer hvor mange eksamener du melder deg opp til. Mener å ha hørt at det er et minimumskrav om 50% progresjon enkelte steder, dvs., du må fullføre en bachelorgrad i løpet av 6 år eller en master i løpet av 4 år. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Ja, det er mulig, men har ikke selv erfaring med det. I prinsippet er det vel slik at du selv bestemmer hvor mange eksamener du melder deg opp til. Mener å ha hørt at det er et minimumskrav om 50% progresjon enkelte steder, dvs., du må fullføre en bachelorgrad i løpet av 6 år eller en master i løpet av 4 år. Eller phd i løpet av 8 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå