Notatall Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) Når jeg setter inn en lyd-CD for avspilling, får jeg ingen lyd og feilmeldingen: "F:\ Finner ikke programmet". Når jeg klikker på symbolet for stasjonen og åpner for å se innholdet på CD platen, avspilles en lydfil når jeg klikker på symbolet for filen. Men avspillingen går ikke automatisk til neste fil og spiller av den. Endret 10. april 2017 av Notatall Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Du mangler mest sannsynlig det programmet som er assosiert med avspilling. Legg inn f.eks VLC så kan du vel spille låtene kronologisk eller i egendefinert rekkefølge i det. Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 11. april 2017 Forfatter Del Skrevet 11. april 2017 Du mangler mest sannsynlig det programmet som er assosiert med avspilling. Legg inn f.eks VLC så kan du vel spille låtene kronologisk eller i egendefinert rekkefølge i det. Jeg har AIMP installert på to maskiner. Det har fungert perfekt fra lang tid tilbake. Men så har jeg fått dette problemet på begge maskinene. Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 17. april 2017 Forfatter Del Skrevet 17. april 2017 Når jeg nå setter inn en audio cd kommer cd skuffen ut igjen og jeg får meldingen: "Sett inn en plate i stasjonen F:" Hva kan være feil? Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 er dette en "original" eller en " en-to-tre feilbrent"?. Fungerer den på en vanlig cdspiller? Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 er dette en "original" eller en " en-to-tre feilbrent"?. Fungerer den på en vanlig cdspiller? Samme forløp for "original" og CD'er jeg brenner selv. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Skjer det samme hvis du setter inn en DVD eller data-plate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå